فروشگاه سایت فروشگاه سایت فروشگاه سایت "دانلود آهنگ جدید حمید عسکری.یگانه.چاوشی.یاس.شاهین نجفی.شادمهر

javahermarket

دانلود بازی Game of Thrones PC تخت پادشاهان
 
كد تقويم
 
Fun &Love
every thing u want
 
 

 

 

 

 دانلود بازی Game of Thrones  PC تخت پادشاهان

|دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور های RapidShare|

With CRACK   MihanDownload 15.05.2012 RELOADED


نام بازی: Game of Thrones
پلتفورم : PC
ژانر: Action , RPG
تاریخ انتشار جهانی : 1 Jun 2012
تاریخ انتشار در آمریکا : 1 Jun 2012
تاریخ انتشار در اروپا : 1 Jun 2012
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Atlus Co.
Region: USA
مد بازی :
حمایت توسط : Cyanide Studios
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

و اما یک خبر بسیار خوشحال کننده برای طرفداران سریال بی نظیر Game of Thrones ! هم اکنون بازی Game of Thrones برای کنسول PCآماده دریافت شده است . همانطور که از قبل مطلع بودید  استودیوی Cyanide در حال ساخت این بازی بوده و هم اکنون Atlus Co آن را منتشر کرد . نویسنده ی این سری بازی همان نویسنده ی سریال پر طرفدار آن یعنی George R.R. Martin است . در حقیقت نظارت اصلی بر داستان این بازی بر عهده ی George R.R. Martin است . موتوری که بازی بر اساس آن ساخته شده است چیزی نیست جز موتور قدرتمند و مناسب Unreal Engine 3 ! بازی در نقش دو نفر انجام میشود .
ادامه ی نقد بازیGame of Thrones   به همراه دانلود و تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب..
یکی از برادران قسم خورده ی Night's watch به نام Mors و دیگری Alester که یک روحانی قرمز پوش است و او در پی رستگاریست. قسمت های که بازی در اون انجام میشود ، تا به کنون قسمت غربی بوده ، جاهایی مثل King's Landing و Wall . همچنین شخصیت های معروف و مهم داستان هم دربازی حضور دارند  مثل ملکه Cersei و فرمانده ی نگهبانان دیوار Jeor Mormont و یکی از مشاور های Small Council یعنی Varys  . ایمپ به زندانبانش رشوه می‌دهد تا به ملکه اعلام کند که حاضر به اعتراف شده است. در دادگاه "آیری" او درخواست محاکمه از طریق نبرد می‌کند. سربازی به نام برون برای ایمپ می‌جنگد و یکی از شوالیه های لیزا آرین را می‌کشد. در "مقر پادشاهی" درمی‌یابیم که جمی گریخته و رابرت دوباره ند را به عنوان وزیر خود انتخاب می‌کند. بعد از این ماجرا رابرت به شکار می‌رود و ند مسئولیت کارها را به عهده می‌گیرد. با رسیدن خبر حمله ماونتین به یه دهکده ند دستور محاکمه او را می‌دهد و لرد تیوین لنیستر را برای پاسخگویی در قبال جنایات انجام شده فرا می‌خواند. آنسوی "دریای باریک" دنریس بیشتر و بیشتر مورد علاقه دوتراکی ها واقع می‌شود و مشخص می‌شود که او فرزند پسر خواهد داشت. ویسریس دست به تهدید بچه درون شکم دنریس می‌زند و کال دروگو او را می‌ کشد.


 

 

  قابلیت بازيابي فايل هاي فشرده و روش آن:
 
فايل هايي که براي دانلود قرار گرفته اند چندين بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روي هاست توسط تيم نرم افزار ميهن دانلود تست گرديده در نتيجه فايل ها کاملآ سالم هستند اما در برخي مواقع به دليل توقف هاي موقتي که کاربران در هنگام دانلود فايل ها انجام مي دهند فايل ها دچار مشکل مي شوند بدين صورت که پس از دانلود و استخراج فايل ها از سوي نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو ميشوند. اما جاي نگراني نيست چون فايل ها به گونه اي فشرده شده اند که داراي قابليت بازيابي هستند. به همين منظور کافيست که فايل معيوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنيد و سپس با انتخاب گزينه Repair اقدام به تعمير فايل فشرده نماييد.



راهنمای عمومی نصب بازی ها  :

اینجا کلیک کنید


  راهنمای نصب بازی   Game of Thrones :

بعد از اکسترکت کردن فایل های دانلود ، با فایل های مورد نیاز جهت نصب بازی مواجه می شوید . از پوشه ی کرک برای کرک کردن بازی استفاده کنید . .



http://mihandownload.com/assets_c/2009/10/ICO-download-thumb-240x240-1262.gif دانلود کرک  بازی Game of Thrones  :

دانلود

http://mihandownload.com/assets_c/2009/10/ICO-download-thumb-240x240-1262.gif دانلود بازی Game of Thrones از رپیدشیر :
دانلود




 دانلود بازی Game of Thrones تخت پادشاهان
 دانلود بازی Game of Thrones تخت پادشاهان
 دانلود بازی Game of Thrones تخت پادشاهان دانلود بازی Game of Thrones تخت پادشاهان دانلود بازی Game of Thrones تخت پادشاهان دانلود بازی Game of Thrones تخت پادشاهان دانلود بازی Game of Thrones تخت پادشاهان دانلود بازی Game of Thrones تخت پادشاهان دانلود بازی Game of Thrones تخت پادشاهان دانلود بازی Game of Thrones تخت پادشاهان

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان <حال وسرگرمی> Fun &Love و آدرس funlove.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 27
بازدید دیروز : 130
بازدید هفته : 166
بازدید ماه : 157
بازدید کل : 174645
تعداد مطالب : 222
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1